دوشنبه 28 خرداد 1403

انواع کاربران در عرصه های مختلف علمی پژوهشی کدامند؟

نوع تعامل با کاربران طرح های علمی و پژوهشی یک موضوع بسیار مهم است، و بارها اتفاق افتاده تا به دلیل عدم شناخت نسبت به کاربران و مشتریان ضربات زیادی به شرکت ها و موسسات وارد آمده است.

اما کاربران و مشتریان به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

1- کاربران دانا: می دانند که چه میخواهند، و دنبال چه چیزی هستند.

آن کس که بداند و بداند که بداند     اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

2- کاربران نادانا: نمی دانند که چه میخواهند، و دنبال چه چیزی هستند.

اما این کاربران نادانا خود به دو دسته تقسیم می شوند.

1-2-   نادانای دانا

آن کس که نداند و بداند که نداند     لنگان خرک خویش به منزل برساند

2-2-   نادانای نادانا

آن کس که نداند و نداند که نداند     در جهل مرکب ابدالدهر بماند

 

همچنین ببینید

نقد عملکرد مجلس

نقد عملکرد مجلس (کلیپ ها)

به دنبال برگزاری نشست علمی با موضوع «نقد عملکرد مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *