چهارشنبه 2 آبان 1403

پیشنهادها: قرارگاه فرهنگ و معاونت فرهنگی اجتماعی در استانداری ها تشكیل شود

saadatiرشت – استاندار گیلان در نامه ای به دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد: قرارگاه های فرهنگی در استان ها و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی در استانداری ها تشكیل شود.

‘مهدی سعادتی’ روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه یكی از شاخصه های مثبت و بی نظیر دولت خدمتگزار توجه ویژه به حوزه فرهنگ است، افزود: تشكیل كارگروه فرهنگ و هنر در سفرهای استانی و در نظر گرفتن بودجه فرهنگی مجزا در كنار بودجه های جاری و عمرانی، مؤید عنایت ویژه دولت به موضوع فرهنگ است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و سیاست های دولت را به خوبی انجام دهیم، راهی جز مدیریت راهبردی و ستادی در استان ها وجود ندارد.

سعادتی خاطرنشان ساخت: با توجه به این ضرورت ها برای رسیدن به نظم و انسجام در حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی با مشورت و همفكری صاحبنظران و فعالان استان، قرارگاه فرهنگ به صورت ابتكاری در گیلان تشكیل شد و تجربه موفق این قرارگاه، موجب نگارش این نامه به رییس جمهوری و ارائه پیشنهادی مبنی بر تشكیل این قرارگاه در استان ها شد.

وی اضافه كرد: پیشنهاد دیگر این نامه با توجه به عنایت ویژه دولت به حوزه فرهنگ این بود كه در گام بعدی؛ برای نظم و انسجام بخشی و نظارت بر فعالیت های فرهنگی استان ها در بخش های دولتی و غیردولتی، معاونت فرهنگی و اجتماعی در كنار معاونت های دیگر استاندار به عنوان ستاد عالی دولت در حوزه فرهنگ تشكیل شود.

استاندار گیلان ابراز امیدواری كرد با موافقت رییس جمهوری، شاهد نظم و انسجام بیشتری در حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی باشیم.

——————————————————————-

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

کد خبر: 80090448          (2541252)            تاريخ انتشار : 03/02/1391 – 08:22

همچنین ببینید

مناجات و دعاهای قرآنی

مناجات و دعاهای قرآنی

یکی از فنون مهم در مقابله با فنون شیطان، «دعا و مناجات» است! و سالک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *