چهارشنبه 2 آبان 1403

قرارگاه فرهنگی ولی امر

در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد و راه اندازی قرارگاه (های) فرهنگ در کشور، با محوریت شورای عالی انقلاب فرهنگی، اقدامات با ارزش و خودجوشی در کشور انجام شده است. اگر چه این حرکت ها نمی تواند جایگزینی برای آن قرارگاه اصلی (شورای عالی انقلاب فرهنگی) باشد، ولی در حد خود اثربخشی مناسبی را خواهد داشت.

یکی از این قرارگاه ها، قرارگاه فرهنگی ولی امر است که در استان خراسان رضوی راه اندازی شده، که در ادامه اجمالی از اهداف این قرارگاه بیان شده است.

*     *    *     *     *

قرارگاه فرهنگی ولی امر مجموعه ای است که با هدف ایجاد بستر مشارکت آفرینی و هم افزایی مجموعه ها و تشکل های مردمی و فرهنگی در گستره استان خراسان رضوی، بصورت خودجوش و با هدف ترویج گفتمان و لبیک بر دغدغه های برزمین مانده امام الخامنه ای(مدظله العالی) راه اندازی گردیده است. این قرارگاه مجموعه است غیرسیاسی و غیردولتی که با مدیریت شورای سیاستگزاری که متشکل از تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال فرهنگی و مردمی است اداره می گردد و دارای 11 کارگروه تخصصی در موضوعات مختلف می باشد.

کارگروه ها(غیرقطعی):

تبلیغ و روحانیت / هنر و ادبیات / هیئات و مداحان / مساجد / رسانه و سایبر / تولیدات و صنایع فرهنگی / دفاع مقدس / دانشجویی / تربیتی / بین الملل و…

معاونت شناسایی و آموزش + معاونت طرح و برنامه

لینک قرارگاه در زیر آمده است.

http://valiamr.com/index.aspx

همچنین ببینید

مناجات و دعاهای قرآنی

مناجات و دعاهای قرآنی

یکی از فنون مهم در مقابله با فنون شیطان، «دعا و مناجات» است! و سالک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *